Welkom op de website van het Prinses Máxima Centrum.

Ga direct naar de inhoud of het hoofdmenu.

Niet tevreden? Klachtrecht

Het kan gebeuren dat u niet tevreden bent over de zorg of dienstenverlening van het Prinses Máxima Centrum. Wij stellen het op prijs als u klachten aan ons kenbaar maakt. Dat geeft ons de mogelijkheid samen met u een oplossing te vinden en helpt ons de kwaliteit te verbeteren. Het recht om een klacht in te dienen is vastgelegd in de Wet Klachtrecht Cliënten Zorgsector (WKCZ).

Mocht u niet tevreden zijn met de uitkomst van de bespreking van uw klacht op de afdeling of wilt u uw klacht liever ergens anders aan de orde stellen, dan kunt u contact opnemen met de afdeling Patiëntenservice. Hier kunt u meer informatie krijgen over de verschillende klachttrajecten. Er werken klachtenbemiddelaars die met u en de betrokkenen samen tot een oplossing proberen te komen. U kunt contact opnemen met de afdeling Patiëntenservice via 088 75 562 08.

Meer informatie over de afdeling Patiëntenservice.

Deel deze pagina op social media